.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشييع پيکر رييس دفتر ايرنا در آستارا
تشييع پيکر رييس دفتر ايرنا در آستارا

پيکر زنده ياد آرمان سيف اللهي رييس دفتر ايرنا در بندر مرزي آستارا ، روز جمعه با حضور خانواده آن مرحوم ،همکاران ايرنا در استان گيلان، مسوولان و مردم شهرستان آستارا طي مراسمي تشييع شد و در خاک آرميد.

به گزارش گروه خبري اعزامي مرکز گيلان به آستارا، در اين مراسم که همزمان با نخستين روز ماه محرم برگزار شد، پيشا پيش آن فرماندار و جمعي از مسوولان محلي بندر آستارا حضور داشتند که با نوحه خواني و ذکر مصيبت ياد و خاطره رييس دفتر ايرنا در اين شهرستان را گرامي داشتند.
پيکر زنده ياد آرمان سيف الهي، بر دوش مردم، از منزل وي به مقابل دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي بندر آستارا مشايعت شده و سپس طي مراسمي تا آرامگاه شهر آستارا تشييع شد.
زنده ياد آرمان سيف الهي اولين رييس دفتر ايرنا در بندر آستارا بود که حدود دو دهه در اين دفتر مشغول فعاليت شبانه روزي اطلاع رساني بود.
از او که هنگام مرگ 42سال بيشتر نداشت ،يک فرزند دختر به يادگار مانده است.
زنده ياد سيف الهي داراي ليسانس حقوق از دانشگاه تهران بود و هنگام مرگ پس از پايان دوره کارشناسي ارشد حقوق محيط زيست، در حال دفاع از پايان نامه اش بود.
وي طي دو دهه فعاليت در ايرنا، علاوه بر انتشار اخبار و رويداد هاي مختلف از منطقه و مسووليت انتشار بولتن هاي تخصصي تحولات درياي خزر براي ايرنا، به مدت سه سال نيز رييس دفتر خبر گزاري ايرنا در مسکو بود.
زنده ياد آرمان سيف الهي به همراه کريم نيرومند رييس فقيد خبرگزاري جمهوري اسلامي استان اردبيل، پنجشنبه گذشته در يک سانحه رانندگي، هنگام بازگشت از ماموريت کاري شرکت در همايش مديران ايرنا در اصفهان ، در منطقه منجيل جان خود را از دست دادند.
در اين حادثه قاسم شريعتي رييس خبرگزاري ايرنا در گيلان نيز که همراه آنان بود، مجروح و در بيمارستان بستري شد.
همچنين از روز گذشته با شنيدن خبر درگذشت اين دو مدير پرتلاش ايرنا، مسوولان و همکاران رسانه هاي گيلان نيز با اين حادثه بصورت جداگانه در تماس با ايرنا ابراز همدردي کردند.
در ضمن چند تن از مديران سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي نيز امروز جمعه براي شرکت در مراسم هاي ياد بود اين مديران و عرض تسليت به خانواده آنان، وارد استان گيلان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.